Dla kupujących

REGULAMIN ZAKUPÓW:
Niniejszy regulamin jest integralną częścią procesu zakupu produktu i każdy kupujący zobowiązany jest do zapoznania się z nim i przyjmujemy, że jeżeli składa zamówienie to przyjmuje i akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
I. Ogólne warunki
Dane Sprzedającego: „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J ul.Chorzowska 30C 41-910 Bytom NIP: 634-281-68-60 zwana dalej „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J
Kontakt ze sprzedającym  możliwy jest poprzez adres email: biuro@kuschall.eu lub telefonicznie pod numerami wskazanymi w zakładce kontakt.
Informacje handlowe zamieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Rejestracja na witrynie www.ferticare.pl jest jednoczesna z wyrażeniem zgody na gromadzenie i przetwarzanie informacji o użytkowniku przez „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J z zastrzeżeniem prawa do ich poprawiania i uzupełniania zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dn. 29. 08. 1997 r.
Dane osobowe klientów są przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby trzecie.
Warunkiem zawarcia umowy jest złożenie zamówienia za pomocą formularza zakupu na stronie www.ferticare.pl  i przyjęcia go przez „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J do realizacji.
Kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny w momencie złożenia zamówienia towaru w formie przedpłaty na konto bankowe „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J.
„PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie i poprawiania go w każdym czasie.
II. Miejsce sprzedaży
Sprzedaż towarów detalicznych prowadzona jest za pośrednictwem sieci Internet, w siedzibie „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J lub przez jej autoryzowanych dystrybutorów. „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J zastrzega sobie prawo do sprzedaży poza stroną internetową.
III. Zamówienia
Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową www.ferticare.pl. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
„PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J nie przyjmuje, ani nie realizuje zamówień składanych telefonicznie, za pośrednictwem faxu czy sms.
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, w którego treści należy wpisać dane adresowe.
Podanie telefonu kontaktowego jest opcjonalne, jednak jego brak może wpłynąć na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub jego niedostarczenie (uniemożliwiony kontakt kuriera z kupującym).
Przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane mailowo i przesyłane na skrzynkę zamawiającego.
IV. Dostępność towaru
„PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J jest wyłacznym i bezpośrednim dystrybutorem towaru na terenie Polski. Oznacza to, że mogą one nie znajdować w magazynie „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J lecz wymagają sprowadzenia od producenta. W takim przypadku czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 5 tygodni, a Kupujący to akceptuje i nie może żądać zwrotu pieniędzy z tego tytułu.
V. Termin realizacji i wysyłka
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności produktu w „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J.
Przewidywany termin realizacji zamówienia jest wysyłany w formie elektronicznej wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
Realizacja zamówienia następuje zawsze w dni robocze:
a). natychmiast po przyjęciu zamówienia – w przypadku odbioru osobistego
b). po wpłynięciu płatności na konto „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J w przypadku przedpłaty na konto.
W przypadku, gdy termin realizacji przypada na dzień wolny od pracy – wysyłka następuje pierwszego dnia roboczego, przypadającego po dniu wolnym.
Zamówienie wysyłane jest tego samego dnia, bądź następnego po upływie czasu niezbędnego do sprowadzenia produktu do magazynu „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J (patrz dostępność produktów).
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówień. O zmianie klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
VI. Ceny  w  „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J
Wszystkie ceny, jakie pojawiają się na stronach „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Podawane są one zawsze w rodzimej walucie tj. polskich złotych (PLN).
Ceny zawierają koszty wysyłki.
Ceny towarów znajdujące się w naszej ofercie mogą ulegać zmianom.
Do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon fiskalny.
VI. Promocje
Wszystkie oferty specjalne przedstawione na stronie „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J są ważne do wyczerpania zapasów i / lub są ograniczone czasowo, o czym  informują odrębne regulaminy danej promocji.
„PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J zastrzega sobie prawo do zakończenia promocji przed terminem, bez podania przyczyny.
Zamówienia złożone przed objęciem promocją, a opłacone w trakcie trwania promocji są rozliczane na zasadach, które obowiązywały podczas składania zamówienia.
Promocje nie łączą się, chyba że inaczej stanowi regulamin danej promocji.
VIII. Płatności
W „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J obowiązują poniższe formy płatności:
a). przelew na konto „PARTNER” Szmidt-Banyś Sp.J
b). płatność przy odbiorze, pobierana przez pracownika firmy kurierskiej.
c). gotówką w siedzibie firmy przy odbiorze osobistym – wyłącznie po uprzednim kontakcie z pracownikiem sklepu.
IX. Reklamacja
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, w obecności kuriera spisz protokół, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 516293265. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządź protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
    1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
    2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
    3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
    4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
    5. Koszt przesyłki do sklepu organizuje i ponosi klient, natomiast w przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty dostarczenia produktu do sklepu: na podstawie paragonu lub faktury oraz oświadczenia z podanym nr konta. Pokrywamy koszt przesyłki do 18 zł, chyba że produkt wymaga specjalistycznego transportu lub gabaryty przekraczają standardowe wymiary przesyłki kurierskiej.
    6. Uwaga: nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani z opłatą odbiorcy.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@kuschall.eu lub telefonicznie: +48516293265. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
X. Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Uwaga! Zwrotowi nie podlega, ze względów higienicznych urządzenie FERTICARE personal w zwiazku z faktem iż ma bezpośredni kontakt z miejscami inntymnymi. Można zwrócić jedynie urządzenie, które nie było używane i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
    1. Skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia zwrotu.
    2. Odeślij na nasz adres (“PARTNER” SZmidt-Banyś Sp.J. ul. Chorzowska 30C 41-910 Bytom) zakupiony produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym (niezniszczonym) opakowaniu, wraz z całą jego zawartością. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
    3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
    4. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
    5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
    6. Uwaga: nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani z opłatą odbiorcy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. Odbiór nieprzyjętego produktu leży w gestii kupującego.
UWAGA: Pamiętaj, aby odesłać nam produkt kompletny, oryginalne opakowanie nie może być porwane, pozgniatane, czy oklejone taśmą lub etykietami - musi być w takim stanie jak w chwili dostawy. Zwrotowi nie podlegają: urządzenie FERTICARE personal, krążek wibracyjny, które były używane i nie są fabrycznie zapakowane w opakowanie foliowe.
Urządzenie FERTICARE personal jest fabrycznie zapakowane w opakowanie z folii i użytkownik ma możliwość sprawdzenia czy urządzenie działa bez konieczności rozrywania opakowania foliowego. W przypadku kiedy stwierdzimy, że opakowanie foliowe nie jest oryginalne, uszkodzone, rozerwane jest to równoznaczne z uszkodzeniem opakowania oryginalnego i takie urządzenie nie podlega zwrotowi.

XI. Inne
W kwestiach nieuregulowanych stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.